Комунальний заклад освіти
"Міський юридичний ліцей
наукового спрямування
при Університеті митної справи
та фінансів" Дніпровської міської ради
29 років на освiтянському просторi!

Для входу на сайт

Результати моніторингу якості освіти
 
 
 

 

Завдання на 2021/2022 навчальний рік
1. Спрямувати роботу педагогічного колективу на реалізацію Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», виконання нормативно-правових документів щодо організації освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році.
 2. Продовжити роботу із впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти НУШ.
3. Забезпечувати всі передбачені законодавством дії для забезпечення та захисту прав та інтересів здобувачів освіти незалежно від форми її здобуття (повідомлення до служби у справах дітей про жорстоке поводження з дитиною, загрозі її життю та здоров’ю, випадків булінгу, тощо).
4. Залучати здобувачів освіти за різними формами до участі у олімпіадах, МАН, турнірах, конкурсах та інших змаганнях на загальних підставах.
5. Здійснювати формувальне оцінювання як засіб визначення індивідуальних досягнень кожного учня.
 7. Продовжувати  діяти на засадах партнерської педагогіки та принципів дитиноцентризму та вдосконалення дистанційних форм навчання.
 
Аналіз підготовки учнів 11, 12-х класів до ЗНО-2021
 
 
Одним із завдань кожного закладу загальної середньої освіти України є підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінювання. Правильно спланований та організований процес такої підготовки є фактором, що впливає на якість освіти випускників, сприяє підвищенню результативності складання ними державної підсумкової атестації та ЗНО, створює атмосферу продуктивного співробітництва між усіма суб’єктами педагогічної діяльності. Участь учнів у пробному та основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2020/2021 навчального року була організована відповідно до чинних нормативно-правових документів.
 
Аналіз підготовки учнів нового набору
 
Враховуючи результати вхідного тестування, можна сказати, що більшість учнів мають мають достатній рівень знань та вмінь.
Найбільш низькі результати учні показали з історії та математики.
Вчителям-предметникам звернути на це увагу і посилити підготовку учнів з даних предметів.